torsdag 1 maj 2008

Vad vill du jag ska göra?

Igår var en trevlig dag/kväll. Skolan kunde som vanligt vart roligare men den var faktiskt helt okej. Där fanns inte så mycket att klaga på, man vet ju att den är som den är och hur som helst så hjälper det inte att klaga.

Träffade Linus en stund efter skolan också. Bra.

Sen drog jag o Madde med 19.20bussen till Hillared. Hann se lite av kortegen också. Man fick lust att avliva. Japp, hur som helst så blev vi antagligen lurade av busschauffören på massa pengar så detta ska vi fan ta tag i!
I Hillared möttes vi av Lisa och Alex kusin. Vi gack till Alex och var där ett tag vilket var mycket trevligt. Hennes famlij var trevlig och så vidare. Efter ett tag drog vi till Lisa där jag spöade Madde i singstar mååååånga gånger. Hehehehe så det var en trevlig kväll.

Idag är jag typ här helt själv, lika bra det kanske. Det är ju tydligen nyttigt att vara för sig själv :( haha.. måste hålla mig på mitt rum för mammas "man" är där nere och palla. Ska kanske se på en film snart.. ganska trocki men aaaja.

Börjar känna mig deprimerad. Det känns som att omvärlden lägger för stort ansvar på mig ibland asså. Vad fan vill folk att jag ska göra? Det är fan frågan. Jag måste tänka på mig själv ibland också. Har tröttnat på att offra mig nu :) Frågan är varför man ens orkar bry sig.

Inga kommentarer: