måndag 26 maj 2008

Jag är fan duktig

Hade inställd aktiefan idag, hade bara en lektion idag. Historia på en timme och tio minuter. Nu när jag skulle haft lektion egentligen har jag istället i princip skrivit klart mitt sista arbete i tvåan. Källuppgiften om kyrkogårdar i historian. Ska bara ta reda på varför i hela fridens namn massa finska personer kom hit till Borås under 1800-talet och kanske förbättra vissa punkter. Annars är jag fan nöjd.

Ska snart, om typ 40 minuter, till ridhuset med Madde :D Vi ska se om vi kom in i årselev. Fan vad nervöst. Jag vill verkligen komma in igen, tror iofs att jag gör det, PEPPAR PEPPAR. Hoppas även att Madde kommer in. ANNARS DÖDA NÅT :( Jag vill verkligen, tänk att jobba ihop och skit :D

Måste på tonken snart. Sen är det bara att vänta på Mädi... HEHHE :D

Inga kommentarer: