måndag 12 maj 2008

Nämen hej

Lisa, jag vet att jag lovade att skriva ett arg inlägg. Men jag orkade faktiskt inte :( och lektionen gick skitsnabbt så jag hann inte heller, hoppas inte du blev lessen :D:D hahaha

Hehehe imorn ska jag ringa till nåt ställe i Viared. Pappa pratade med nån och dom behövde sommarjobbare, främst tjejer, som ska packa lådor o grejer. Låter som ett jobb för mig ^^ haha. Vill tjäna pengar, så att säga! Måste finansiera mina kläder och de andra utgifterna.

The grajj is that I'm tired. Mycket tired. Hahaha. Jag måste bara säga en sak te. Lisa hittade en jävligt rolig bok i biblioteket idag. Fyfan. Svordomsboken eller nåt hette den, den var fan den bästa. Svordommar som: "din pappas lilla kuk" och "din mamma är stora horan" stod med. Och "jag knullar din mammas granne". Som om nån jävel över huvud taget kan ta illa upp på det?! Jag hade fan skrattat om nån sa så till mig. HAHAHAHA

Jaja, och alla är på elfsborg. Jag sitter här.
Inte livets dag idag, snarare fittans dag.
Men tro inte jag tar illa upp, nejdå :D:D:D

Inga kommentarer: