tisdag 13 maj 2008

Hurricane

Vaknade tio idag. Har iaf fått sova ut. Har lite dåligt samvete över att jag inte är klar med engelskan. Men vafan ska man bry sig för? Jag är garanterat inte den enda. Det vore fan bättre om man var en sån person som tog lätt på allt, en som inte tog allt så allvarligt.

Dagen ser fan inte ljus ut! Ska åka och äta med pappa snart. Sen ska vi till Asplunds och skriva in mig :( Sen ska jag ha engelska, sen åka hem, sen ringa till sommarjobbet, sen rida, sen plugga rättskunskap. FASEN VAD ROLIGT!

Ja, men ibland känns ju dagarna ruttna. Detta är en rutten dag, det kan jag känna redan nu. Fyggiaffffffffn :( Jag känner mig typ nere idag. Jag vet inte heller när jag kommer vara i skolan, men antagligen innan alla andra. Så får väl vara där själv.. ÅH.

Inga kommentarer: