lördag 3 maj 2008

Nananananaa

Har ridit idag, det var mycket roligt. Jag kom även på en sak, jag ska fan vara med på Brämhultshoppet. Det ska jag faan! Ingen ska fan få hindra mig , så är det bara :D Så tyvärr asså! Jag tänker utnyttja mina möjligheter :) Synd för vissa :) I övrigt så var Felicia mycket fin idag. Hon är ganska underskattad.

Ja, Gustav har massa vänner här. De lanar. Det känns säkrast att hålla sig på sitt rum. Hahahahha..

Igår var jag med Linus och vi spenderad lite tid på vårmarknaden. Sen lagade vi pastasallad, mycket lättlagad och god. En bra kombination. Sen kände vi oss lite vuxna så vi köpte lite vin också. Haha, sen körde vi lite singstar och så. Sen drog jag väl hem vid halv ett typ :D

Ikväll ska jag nog vara med Linus igen hoppas jag, om han vill. Vet iofs inte om vi har bestämt nåt. Annars är jag kanske med Madde o dom :) :) :) :) :) Sen ska jag jobba imorn, mindre kul men ett måste. Kan ju bli relativt trevligt eftersom jag ska jobba med roliga människor.

Uppdatering:
ASSÅ, ÄCKLIGT. JAG SPYYYYRRRRRRRRR
SÅ JÄVLA VIDRIGT.
Höhö

Inga kommentarer: