tisdag 6 maj 2008

Fattades bara

Det gick inte bra med Fire idag :/ Fan, jag har ingen tid att rida in mig på henne! HELVETE det hade verkligen behövts... Ska ju tävla henne på söndag, lyckat som fan! HAHAha... AJA!

Imorgon ska jag ha det roligt (hoppas jag) med Madde och dom dära. Det är seriöst längesen nu. Kände mig nästan tvungen att haka på Maddes idé, den kan ju va bra liksom! Så jaaa! Hhiihhi Får dock hoppa över svenskan men det gör inget. HAHAHA! Gärna för mig nästan, men dåligt samvete gillar vi inte! Så det ska jag inte få (säger vi). Jag är faktiskt duktig, man SKA få dåligt samvete när man skolkar.

Ska snart till mamma, hon ska hjälpa mig med en grej för jag är en feg jävel :( Vadå, jag är faktiskt inte 18 än, de kan inte begära att jag ska göra ALLT själv. Nu ska man fan utnyttja den tiden man inte är 18. För att bli 18 kommer inte bara föra med sig bra saker kan jag tala om. Jag kommer tex. få ta mer ansvar vilket inte är bra :( heheheh

Orkar inte plugga än, men snart kommer PLUGGDAGARNA. Måste börja på engelskan! Herregud, redovisning på tisdag och inte ens börjat. Klassen började officiellt med detta arbete när jag var i Egypten. Inofficiellt har inte halva klassen börjat än. Detta är INTE BRA :D:D:D

Inga kommentarer: