onsdag 14 maj 2008

Ice

Sitter och lyssnar på Brittans låt - ice.
Den är väl ganska hyfsad. Typsik Madde-låt :D

Idag har jag fan pluggat. Äntligen känner man att det börjar lösa sig med skolan :D har börjat på historian, den ena av inlämningarna, har gjort klart det skriftliga i engelskan så har bara det muntliga kvar. Har även gjort rättskunskapsprovet idag :D Det gick typ asbra. Tror jag iaf. Det var mycket lättare än förra provet iaf ;)

Sen ska jag se Top Model finalen :)
Ska även duscha innan dagen är slut. Tror jag.

Imorn ska jag ha nationella prov vid åtta, de kommer vara klara typ vid 10.35. Så jävla gött. Sen är jag ledig och tro mig, då ska jag faaaan plugga. GOTTANS RAV. Eller inte men iaf. Fast först ska jag o tjejerna fika o ha det mysigt :D:D GILLAR DOM (L)(L)

Inga kommentarer: