fredag 9 maj 2008

Only for the weak

JAHA så sitter man här med näsblod igen. Har haft det 2 ggr idag redan. Äckligt, ja. Jag har tydligen lätt för att få det.

GILLAR att min grupp fick IG på maktprojektet. HAHAHAHA fan vilket jävla skämt! Lite roligt är det faktiskt ändå. På det individuella fick jag dock VG så jag är ju nöjd ändå, typ. Men asså gud, IG liksom, det är inte nåt man får varje dag!

Emmy sa att hon skulle ringa Malin nu :) Hoppas att detta går vägen, annars blir jag inte lycklig! Jag vill inte ringa upp dit en gång till helst liksom... :/:/ GUD jag har typ inte planerat nåt. Men men hahaha vi säger att allt fixar sig imorn! Det kommer det väl inte göra men iaf.

Sen kommer Linus och innan det måste jag duscha.

Låt mig bara tillägga en sak:
Fitta ner dig för helvete

Inga kommentarer: