söndag 11 maj 2008

Brämhultshoppet 08

Tjena

Efter att ha förberettinför tävlingen ett jävla tag i ridhuset igår plus att ha kollat på storhästarna med Emmy, var man riktigt slut. Gick dock till Sara där mina käära vänner var, jag var där kanske 2 timmar. Åkte sedan hem. :)

Det var ändå en lyckad tävling idag tycker jag allt. Fire var jätteduktig :) Som vanligt jävligt pigg och vändbar! Det gillar vi verkligen. I första klassen red jag inte tillräckligt snäva svängar och var fem ekipage ifrån placering... Hm, inte så bra. Det gick fort, men red inte tillräckligt snävt helt enkelt! Det ändrade jag dock till nästa klass, LC. Där red jag seriöst snävt som en jävla idiot. Som om hästen var stulen i prinip. Det visade sig att det är så man ska göra iaf, för jag blev placerad. 7:a, jag är iaf nöjd. 35 startande var det i klassen.

Så nu är jag hemma och är nöjd. Så jag ska väl plugga lite. Linus skulle kommit hit, men tror seriöst att jag måste plugga!

Inga kommentarer: