måndag 5 maj 2008

Halvdöd

Känner mig inte bra. Mår inte bra just nu. Det snurrar seriöst i min skalle, jag är snuvig, jag har ont i nacken, har urinvägsinfektion och är trött som satan. Därför är det lite jobbigt att ha aktielektion nu :( Tur att bloggen finns ibland!

Ska snart dra iofs, 15.45 har jag tid på vårdcentralen för att antagligen få antibiotika. Detta är inte bra. Eftersom jag redan är förkyld är det INTE bra att äta antibiotika eftersom det gör en mer mottaglig för såna sjukdomar som typ förkylning. LOL! Iofs vill jag inte bli steril heller men ja. Kul val man har att välja mellan ibland.

Har vart på Sankt Sigfrids nyss med Madde eftersom vi jobbar med kyrkogårdar i historian. Det var ganska intressant. Vi ska även upp till Brämhults kyrkogård nån gång för inspektion. Kan ju bli nice, iaf om det är på lektionstid.

ORK ORK PALLA PALLEN STOLEN

Inga kommentarer: