tisdag 13 maj 2008

Saker och ting

Ska inte rida idag, ska plugga. Känner att det verkligen behövs! Rättskunskapen säger jag bara. Hur mycket som helst och man tror att man kan allt, fast det gör man inte.

Har uträttat vissa ärenden idag iaf. Jag skrev in mig på körskolan. 20 gånger och teori och hela skiten. Det kommer behövas. Jag tror att detta kommer bli den största utmaning jag nånsin gett mig in på. Jag tycker varken det är roligt eller lätt så ja. Detta kommer säkert sluta bra hahaha.

Ringde även han på DSV Solutions. Sade att jag hade ett CV som jag skulle skicka in och sedan ringa honom på fredag igen. Nu till problemet; jag har inget CV. HAHAHAHA. Då har man fått ännu en uppgift att göra :) Men det kan vara värt det, om jag får jobb i början av sommarn och får en bra lön. Om jag på nåt sätt kan slippa jobba andra perioden vore det guld värt.

Nu till krediträttens värd :(

Inga kommentarer: