torsdag 22 maj 2008

Som om jag bryr mig

Asså grejen är att jag håller på att dö av trötthet :/ Somnade lite i soffan innan och märkte det inte ens. Det är nästan sjukt detta. Hata skolan som tröttar ut mig :(

Dagen började med drama på tyskalektionen. Vår lärare berättade, mitt uppe i det muntliga provet, om hur nån hade skrivit "elfi är führer" och målat ett hakkors på vår lektionssalsdörr. Hon började nästan gråta :( ehheheeeeeeeeeeeee.. Så nu ska rektorn komma till våran tyska. Resten av dagen var ganska händelselös. Var på kyrkogården den sista timman med madde för att vi skulle komma nånstans med vår historia.

Nu ska Linus snart komma hit med en leverans av vin och cider. Heheheh :D detta gillar jag, gillar att lördagen nalkas. Och att det innebär ledighet.

Imorn ska jag med Madde till ridhuset för att se närhon rider upp för årselev. Hehehe, gött att slippa ;);) Så jag hoppas det går bra för henne. Vi ska även äta i ridhuset.. Så bäst att ta med sig typ 200 spänn :(

Inga kommentarer: