torsdag 15 maj 2008

Älska?!

Hur i helvete. LISA DU FATTAR. ÄLSKA?!?!?!?

HAHAHHAHAHAHA.

Hur som helst, jag sitter och är klar med engelskafittan, finally.Ska bara öva också. Hoppas jag inte blir för nervös imorn bara, palla! :( Jag blir så deprimerad... Så ska jag ringa han snubben också, hatar sånt, men vad gör man inte för jobb nu för tiden...

Ja, det var nationella i engelskan idag. Det gick ganska bra tror jag, iaf på reading. Sen gack jag o Madde till stan o kollade i affärer och fika på viskan. Det var mösigt änna. Sen träffade jag även Linus, åkte till knalleland, där köpte jag en tröja, ett linne + örhängen. Dagens fångst <3

Ska snart sova men är lite uppspelt hhöhöhöhö. IMORN MÅSTE JAG PLUGGA, DET ÄR DET ENDA JAG SÄGER. Ska även träffa Linkan och jag vill ha myskväll ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

ELIN!! Jag vill ha mailadressen till den där jobbsnubben. Skicka, skicka! mutta