tisdag 13 maj 2008

Old stuff

"ibland känner man att man borde vetat saker och ting från början. iofs tror jag att jag fattade allt från början ändå, fast jag ville ändå inte tro på det .. eller nåt sånt. för att citera Madde: "jag VET det, jag bara VET det, det är hemskt att veta sånt !" men om man nu vet nåt, skulle det inte va bra att för en gångs skull lita på sina känslor och göra nåt åt det ?!?! jag visste det fan från början. jag visste det. är det inte irriterande?

jag är så jävla trött på allt tjöt om samma sak hela tiden. och jag är dessutom trött på att veta att om det hade vart någonting speciellt hade det ändå inte betytt någonting, eftersom all skit naturligtvis kommer före mig. så jävla roligt att bli bortprioriterad. jag skulle kunna offra rätt mycket för en person jag tycker väldigt mycket om, vissa kanske inte tänker som jag. och då får man antingen acceptera det, eller ge upp allt typ.

är det så jävla konstigt att jag hatar det? har jag inte en anledning?"

Skrivet av mig för EXAKT ett år sen.
Skrämmer mig

Inga kommentarer: