söndag 30 september 2007

Ett öga rött

SUCK. Åkte ju tillbaka till ridhuset vid tre. Kom inte in i lektionsstallet förrän tio över. Pappa skulle hämta mig halv fyra. Det var bara att sätta igång och mocka halva stallet på en kvart, efter den försenade fodringen. Var helt slut efter det. Det blev ju inte direkt bättre av att folk kom och typ klagade? :S Hur ska vi kunna veta att vi ska mocka en box som inte ens står med på listan? Aja. Det är deras problem.
Åkte sedan hem och duschade. Sen åkte jag till Linkan ^^ Vi gick på bio, Ett öga rött. Den var faktiskt bra. Den var ganska sorglig... :S Vi läste ju boken i svenskan typ i våras eller nåt, men läste inte klart den. Borde kanske gett den en chans?
Nu är jag HUR trött som helst. Ska bara öva lite på morgondagens redovisning, sen ska jag bannemig sova. Så godnatt! Ses imorgon i skolan skulle jag tro :)

Inga kommentarer: