tisdag 18 september 2007

Uppdatering?

Måste skriva igen känner jag.
Folk kommer tycka detta är ointressant, så jag varnar er.

Ridningen gick braaaa :)
Jag hade inte Odile idag utan Oudega! Han är så fin :) verkligen jättesöt. Feg som få är han också, nästan. Han är lite nervig om man säger så. Vi hoppade och det gick för det mesta bra. Han vägrade inte så mycket och han fick inga nervösa ryck, nästan.
Vill rida honom mer i dressyren. Frågade om jag kunde få ha honom på lördagar och det kanske kunde fixa sig :D
Årseleverna ska ha hoppuppvisning på ridskolans dag. KUL DÅ! Ännu ett perfekt tillfälle att skämma ut sig totalt inför hela ridhuset.

Jag har inte gjort nåt mer idag tror jag inte. Jo, var på Hööks, men hittade inget. HATAR när man inte hittar nåt, det är som att köpa kläder. Man blir deprimerad om man inte hittar nåt man gillar, fast om man gillar det så passar det inte. OMG!

Skola imorn klö 8!!!!!!! TACK FÖR DETTA, ... NÅN

1 kommentar:

Linus Ternander sa...

Se det som en kul grej det där med ridskolans dag!