lördag 15 september 2007

Inte som man tänkt sig

Hejsan.

Dagen igår var ändå rätt okej måste jag säga. Gick hem efter naturen och gick på stan med Madde, vi åt och köpte Saras blomma med mera. Sen kom Linus hit vid fem ungefär. Vi åkte till Sara där det var lite trevligt folk. Alltid kul :D

Sen åkte vi ner till bäckäng. Haha, typ årets misslyckande. Man kunde sparat den energin till nåt annat istället. Det var slutsålt och skit. Blev irriterad som faan.

Idag red jag Odile som vanligt. Eller det kommer inte vara så i fortsättningen tror jag inte, eftersom Hanna ska tävla henne och så. Då ska hon rida henne. Undrar vem jag kommer få?

Hur som helst. Det gick fan piss idag. Hon var inte det minsta samarbetsvillig Så jävla tråkigt måste jag säga!

Nu är ju Madde o Sara o Linus alla dom i Göteborg också. Det står tydligen 2-1 till IFK. Men sånt är livet antar man. Hoppas på att få träffa Linus senare idag :D

Madde ringde mig och ville låna min moppehjälm. Sånt som inte händer varje dag. Har även tillbringat dagen framför TV:n vilket inte heller händer varje dag. USA:s Top Model kan vara intressant.

2 kommentarer:

mia sa...

jag trodde ärligt du skulle slå mig när vi sågs utanför. shiiit UPPRÖRD. haha. detta får vi gå igenom på måndag. bit för bit. sann troende?!

Anonym sa...

hahaha , jag spenderade oxå min dag framför top model . hahah