lördag 29 september 2007

9 månader <3

Idag har jag och Linus vart ihop i nio månader :D
Tänk att det är hela nio månader sedan vi stod där på busstorget.

På ett sätt har tiden gått snabbt, men ändå inte.
Vi har snart kännt varandra ett år :)
Jag hoppas och tror att det kommer bli mycket längre.
Hoppas han delar denna uppfattning! hahah

Sitter förövrigt här vid datorn och är tröööött. Dricker lite te. Te eller té? Det är frågan. Men samma skit i alla fall :D Lyssnar även på Paul Simon and Garfunkle -Bridge over troubled waters. Jag är fanimig besatt av den låten, men det finns faktiskt knappt nån finare låt enligt mig.
Och ja. Igår var jag med Linus. Vi kollade på idol med mera :)
Idag har jag vart i ridhuset och haft utvecklingssamtal. Trevligt. Sen åkte jag, mamma o Selma till Sveas utförsäljning i knalleland. Vi hittade lite grejjer ;)

Idag ska jag o Linus gå på bio. Känns bra med en lugnt helg :)
Ska jobba imorn också. TYVÄRR!

1 kommentar:

mia sa...

Jag stod också för 9 månader på busstorger. De va kull.