måndag 1 oktober 2007

En paus

Sitter nu här och tar en paus från pluggandet med en kopp te och lite Winnerbäck. Hans nya skiva är faktiskt cpbra om du frågar mig. "Jag fattar ingenting" är min favorit <3

Naturkunskap är ingen hit att studera faktiskt. Men ändå inte så farligt, det är lite intressant att läsa om kroppen, fattar inte hur den ens kan fungera när man läser så ingående om varenda liten muskel och hjärndel. Som tur är lyckas kroppen jämt göra rätt och klara sig från typ urinförgiftning och allt vad det är ^^

Var nere lite i stan idag med Linus. Köpte lås till skåpet och lite block och så. Det behövdes. På datamusiken började vi på en ny låt, "Ren ondska". HAHA, lite fina ljudeffekter med mera.

Jag kunde säga att jag önska' hon förstod
men det är inte det, jag vill nog bara ändra sanningen

Inga kommentarer: