onsdag 5 september 2007

GLAD!

Hej, idag är jag inte arg utan glaaad och det känns bra att vara det för en gångs skull ^^ Typ. Men ja, dagen i skolan var faktiskt okej idag. Måste säga att "Datta-musiken" är mycket underhållande. Våra låtar bli verkligen så BÄST! HALLELUJAHH! Om ni fattar. Mia och Lisa gör iaf.

Resten av dagen var också okej. väldigt slapp dag med bara tre lek
tioner och en rast på nästan två timmar, mycket spännande raster på bäckäng... Man vet ju aldrig vad som händer. Idag hade tex. tyskarna och svenskarna tävlingar på fotbollsplanen. Kul.

Efter skolan var det stan med Mia och Fez som gällde. Kollade lite på skor och funderar på att gå dit och prova dem nån dag. Vi fikade även på Viskan, vårat ställe liksom. Elinka <3 Mia&Fezen!

Sen idag ska jag till Linus, ska antagligen sova där inatt! Då har jag ju träffat alla jag ville träffa idag :) Så det blir braaa. Inget dåligt väntar imorn heller. Känns lite ovant att inte ha bokat nåt måste jag säga men det känns skönt.


Men nu är frågan: Lugg eller snélugg? hahaha

2 kommentarer:

Linus Ternander sa...

snélugg är mitt svar :D

mia sa...

snelugg är mitt svar:D
då ere e-type deluxe.