tisdag 11 september 2007

Bridge over troubled water

Jag sitter här hos mamma och har precis laddat ner Britneys nya låt. Fyfan vad fult den börjar. "It's Britney, bitch". Hahaha... Herre min själ, tänk om man börjar gilla den här låten.

Idag var skolan rätt tråkig. Inget speciellt inträffade och lektionerna var långtråkiga. Blä för sånt! Hade ingen rast heller. Imorn blir det nog däremot en bra dag. Vi börjar ju 8 med datamusik, sen har vi typ en lektion och sen slutar vi. Datamusik i mitt <3!
Ettornas dag imorn också. Minns inget från det här förra året. Kan hända att jag gick hem då och sket i skiten. Undrar om man gjorde rätt i det. Mia vill stanna kvar i skolan imorn, hon tror det kan bli kul. Kanske stannar man en stund.

Sen på eftermiddagen imorn har vi planerat att åka till GÖTEBORG! Staden alla älskar... Eller inte. Kolla bara på Madde. Sicken tönt assa! Men men, hoppas verkligen att alla hänger med, vore kul. Buttericks i mitt hjärta liksom. Sen kanske man hittar lite andra roliga grejer!

Måste berätta en sak som hände på ridningen.
När vi ridit klart och jag precis lett in Odile i stallet, ropade Selma att nån skulle rida henne i gruppen efter oss. Kul att jag redan börjat sadla av och skit. Men i alla fall, killen som skulle rida kom och hämtade henne. Ridläraren Sylvia frågade mig om jag ville hjälpa killen att byta ut martingalen till thiedemantygeln. Men visst, det är väl inte så jobbigt. När jag skulle gå in till manegen igen sa Selma "Asså jag lovar att han var med i idol!" Haha, tänkte jag och gick vidare typ.
Det var bara det att när jag kom in i ridhuset var det något bekant med den här killen. Jag var bara tvungen att fråga honom om han vart med i idol. Och han sa ja. Det var tydligen han som hade fått"vara känd" för en dag och åka Limousine och skit.
Det var lite kul.
Grattis Sara också förresten!

1 kommentar:

mia sa...

Jag var inte med förra året på ettornaaas dak för då var jag på en modellagentur i GBG. FAN VAD COOLT ASSA! Men vi kan väl änna smiska litte fisk? Om inte annat kan väl du få smiska flundra? Längesen du rörde vid mig nu så som du brukade göra:( Kyss*