torsdag 6 september 2007

A cracked smile and silent shout

heeeeeej på eeeeeeeeeeer

Inatt sov jag ju hos Linus. Gick upp tidigt, vid åtta faktiskt. Eller den hade kanske hunnit bli tio i nio, vem vet. Men det var trevligt iaf, kvällen igår såg vi på idol och skit :D alltid kul.

Dagen i skolan var hemsk. Det började med nåt att förenade klasskamrater eller vad dom heter babblade i aulan om ordningsomdömen. Vet inte vad jag tycker i denna fråga, men bryr mig inte så mycket så länge jag bara får ha min iPod på matten! :)
För övrigt var jag på jättedåligt humör i skolan och det var inte roligt... Hatar när det blir så! Tur att alla har överseende, hahahahaha

Efter skolan hade jag, Lisa och Alex "sälle" ner till stan, vi skiljdes åt på H&M. Jag vandrade runt och letade efter kläder och annan skit jag plötsligt fick för mig att jag skulle köpa; lypsyl, mousse, ansiktsrengöring och jaa.. Lite annat tror jag ^^

Snart nån gång kommer Linus hit hihihi :)

1 kommentar:

mia sa...

ni sexar loss nu