torsdag 27 september 2007

"Vi kommääär"

Sitter och lyssnar på våran fina låt vi gjorde på datamusiken igår.. "Mystisk" heter den, hahah så fuuult. Vi ska göra musikvideo och grejer till den för den har ett så fint budskap. Man ska inte tjuvröka eller nåt sånt tror jag det är! Eller att man inte ska dricka vin innan man rider iväg på sin häst? Njaa jag vet inte. Men nåt bra blir det :D

Skoldagen var väl kul eller nåt. Alla var lite på sått hörn typ. Vi hade historiaprov och lite annat skoj :S Men helt okej. Mitt i provet gick ju brandlarmet också så klart, men det var väl inte direkt negativt för då kunde man ju fråga alla andra om grejer man hade glömt bort. Allt negativt för ju med sig nåt bra sägs det ju :S Hmmm

Linus skickade över Winnerbäcks nya låtar till mig igår. Det är faktiskt riktigt bra detta. Man måste ju köpta skivan :D Annars är man fanimig dålig.
Linus kommer hit senare och grejer.

Det är så synd att jag ska jobba på söndag säger jag bara :( Fan!

Inga kommentarer: