onsdag 19 september 2007

SICKEN JÄVEL

Seriöst, vilka tror folk att jag är? Vilka tror dom att DOM är??

Tror dom att jag inte ens vet skillnaden mellan "dator" och "data"? Såklart kommer någon och påpekar att "data" är information och att det inte stavas "datta". Vadå, tror folk att man är seriös då eller? Fan vad skrämmande att folk tror sånt om mig. Fan vilken förolämpning.
Kul att jag förstört iTunes här också. HIHIHIHIH, skrattar... INTE!


Det var fan det viktigaste av allt på hela DATORN ju. Skandal. Helt sjukt.
Så går det när man ska göra en diskrensning manuellt. Trodde inte ens att man kunde göra det men jag lyckades gå in nånstans och fixa. Visste att jag inte skulle ge mig in på skiten. Tyvärr följer man fan aldrig sin magkänsla!

Men ofta folk håller vad de lovar, oavsett om de lovar sig själva eller andra. Folk nuförtiden är falskare än förr har man hört. Blir väl så nu för tiden! Så sjukt bra.
Jag känner mig såhär nu: böDÖBJWÖbnsöBJDWBjböjbglböbgö

Hoppas det säger allt.

1 kommentar:

mia sa...

vem fan har sagt det?!?!?! ADAH. som om inte VIII vet vad det är för skillnad. jag dör. JAG HATAR MÄNNISKOR!!!!!!!!!!!11