tisdag 25 september 2007

Vilken dag asså

Idag när jag kom till skolan orkade jag inte gå på min första lektion, tyska kl. 11.35. Jag var med mina töser istället, hahhaa. Det var som väntat en otroligt jobbig dag idag, alla var nästan på dåligt humör. Mia var väl den som var gladast skulle jag tro.
Jag funderade starkt på att gå hem efter engelskan, den första lektionen för mig, men sen tvingade Madde med mig till Björkängafan där vi skulle ha orientering.. i REGN. Hatar att vara ute i regnet. Tack och lov finns det ju paraplyer och konstigt nog så tilläts vi ha paraplyer med oss i skogen. Såg nog inte så bra ut om man uttrycker sig så.
Jag red ju idag också. Oudega, så söt är han, men han är så rädd av sig :S haha, men det gick ok. Ska verkligen inte klaga för han är så fin :D
Snart kommer Linus hit och vi får väl se hur det går.

Inga kommentarer: