måndag 17 september 2007

Ingen söööööömn

Har ej sovit så mycket den här helgen. Känner mig mkt trött nu! Och DET är ingen goer känsla.
Nu är min bror här inne och ligger i min säng. Stackars honom. Vi lyssnar med hög volym på MK Panorering. Nu skrek han nåt och gick, vilket han gjorde rätt i tycker jag.
Hur som helst, skoldagen var vanlig. Hade datamusik i slutet av dagen och vi fortsatte lite på våran låt, den som går i stil med "jag vill dööö". Den har utvecklats mycket fint med en refräng och stick med mera. Detta kommer bli så bra!
Snart kommer Linkiboi hit också, trevligt, han sov här inatt och vi åt dip med gaffel. Lite i alla fall. Sen åt vi dip med chips och sen sov vi!
Det var tydligen Kent-tema idag på Rix FM och man missade alltihop.

Begravning imorn, kommer inte va i skolan, hoppas ni kommer sakna mig. HIHI

4 kommentarer:

mia sa...

1. MK-panorering är bäst. Jag längtar efter att få skrika lite mer osanningar!
2. Jag kommer sakna dig imorrn. Vill slicka dig på kinden så som du slickade mig på näsan idag.

mia sa...

Ps. Ditt eget fel att du inte har sovit mycket. jävla KNULLappa

Anonym sa...

jag kommer sakna dig megamegamega mycket. frick med.

Elin sa...

MEN GUUUUUUUUUUUUUUUUUUD