onsdag 1 augusti 2007

Blir så jävla trött

Hehe. Kul att min pappa är glad, som vanligt.
Han skällde ut mig och Linus idag på Lages,
bara för att vi hade legat och pratat inatt.
"Gör fan inte om det där!!"
Kul att varenda jävel där inne trodde att han
var en sur gubbjävel, eller ännu bättre, att
jag och Linus gjort något förfärligt.
Vi pratade, okej. Det var ju såå hemskt.

Nu när jag kom hem från jobbet för nån
timme sen, meddelade han att vi ska
ha ett samtal om det här imorn. Haha.
Varför måste vi ha ett samtal?
jag blir GALEN på den människan.
Han ska alltid rota i ens liv. Han ska ju
såklart även ta upp "festen", som var i
hans hus för två helger sen, under
samtalet imorn också. Vi var 7 pers där.
Är det bättre att vi springer runt på stan?

Blir helt enkelt galen på den här människan.
Det är ingen överdrift att säga att han är farlig.
Alla som tror det har rätt.
Ibland önskar jag att mamma fortfarande
bodde här, allt hade nog vart annorlunda då.
Även om hon inte heller vågade säga emot pappa,
tror jag ändå det hade gjort någon slags skillnad.


Idag på jobbet kom Linus och hälsade på: )
Sen åkte vi hem till honom en stund :)
Det var mycket trevligt.