måndag 30 juli 2007

En lång helg

Den här helgen har varit ovanligt lång.

Fredags: var hemma hos Madde först, sen drog vi till Johan och sedan därifrån till Trädgårn. Det var kul, även om det inte var lika mycket folk där som sist. Vi kom hem mellan tre och halv fyra, det var helgens festande ungefär.

Lördags: åkte med Linus till Göteborg när han slutat jobba vid ett :) Köpte ett par byxor som jag länge spanat in, hehe ;) Det gjorde även Linus, jag blir stolt över honom, haha. Eller nåt.. I alla fall, sen när vi kom hem efter en jävligt lång och ombytlig tågresa (kan man säga så?) så gick vi hem till honom och jag fick se hans nya lägenhet för första gången.. Den var fin :) Sen sov vi hos mig också.

Söndags: Var med Linus hela dagen och åkte till pappa.. Vi sov här inatt :)

Idag: jobba.... Det var väl det enda ungefär.

Hihi. Kul att ha en hel jobbvecka framför sig, men det går snabbt ;) Till helgen hoppas jag på att gå ut med mina vänner till Trädgårn, det vore roligt :P Vill träffa Mia och dom igen!!!! Hade vart kul att dra ut typ ett stort gäng dit. Hehe. Intressant sms jag fick från Mia idag, jag ska i alla fall besöka Butterix i Göteborg :) HAHAHAHA! HA DET SÅ BRA