lördag 25 augusti 2007

"Men han är väl grym!"

Haha. Hej.

Red idag klockan elva som vanligt, Odile. Vi hade hela manegen för oss själva så vi hoppade :) Det var jättekul, hon var inte alls lika pigg idag, eller hur man ska säga. Jag hade lite mer kontroll ^^ haha. Ja, men det var faktiskt roligt idag.

Har ätit o duschat nu, hade tänkt svika mig själv idag igen och gå på elfsborg med mina vänner Sara o Madde. Vad gör man inte för folk nu för tiden liksom? ;) Men det kan ju bli kul, och om det inte blir det så är det skit samma. Ikväll ska vi va hos Linus och sen förhoppningsvis dra ut. Så det har man i alla fall att se fram emot om det andra skulle bli tråkigt.

Igår var jag i skolan, det var roligt faktiskt, förrutom att nästan alla utom jag fick sluta 13.10. Jag fick nämligen ha tyska och slutade 14.20. Men det var lugnt ^^ Träffade Linus i stan sen o vi fikade, sen gick vi hem till honom o lagade mat (det blev misslyckat, HAHA) och sen kollade vi på en film. Den handlade om World Trade Center, sorglig :( fyfan!

Men nu måste jag draaaaaah! HEJDAH!