torsdag 9 augusti 2007

Jobb & stan

Hej.

Idag jobbade jag först som vanligt, mellan 07.30 och 14.00, man kunde ju haft mer att göra. Är väldigt förkyld nu också, det är hemskt att gå runt där och vara tänka på hur dåligt man mår. Haha. Det har vart lite bättre om jag hade nåt att göra :D Efter jobbet åkte jag ner till stan där jag träffade Maria, även kallad: Lara/Laria/Sclaria/Sclar/Sclar the Ripper/Larra/Rits/Ritcon
/Ritcon-Tittcon/Maritsius Fisus/Malaria. Vi hade mycket trevligt, hittade lite smink som faktiskt var nödvändigt :P och så fikade vi också. Träffade även Tinken. Haha.
Sen idag var jag och pappa och kollade på en lägenhet i Svanen också, den var väl fin.. Fast jag vill nog hellre flytta in i Kamelian, högst upp o grejer :D

Imorn ska jag jobba för sista gången. Kommer kännas konstigt men ändå bra. Sen hade jag tänkt att gå till knalleland och kolla på skor också, det är ju inte så långt om man säger så :D Hoppas att jag hittar några, och gärna lite kläder också. HIHIHI!

Tänkte säga att bilden är gammal, från nian :D

Inga kommentarer: