onsdag 22 augusti 2007

Paperthin hymn

HEJ!

Skolan började som beknat idag. Det var en helt annan stämning på skolan idag på nåt sätt tyckte jag. Det var inte alls lika mysigt där som det var förr. Hoppas dom skyndar sig med att bygga klart, skolan är sig på nåt sätt inte lik utan den där mellandelen av byggnaden, även om det låter konstigt. Annars var dagen slapp, slutade 12.40. Vi hade bara naturkunskap och engelska. Det var inte roligt ^^

Det var ju i alla fall kul att se alla igen, de man inte träffat på lovet. Även om jag inte pratade med dem, men ändå ^^ Det började en ny kille i klassen också, Carl eller Kalle heter han.
Kul att en så kallat hälsade på mig och jag inte alls var beredd. Det enda jag sa var "oj", lite tyst.
OJJJDÅÅÅÅ! Ehhh... ja.

Till helgen kan det dock hända lite roliga grejer i alla fall. Madde o dom ska ju bowla, hahaha, jag tycker synd om henne! Bowla är inte direkt det roligaste. Men ändå, hon väljer det ju själv, eller nästan i alla fall. Linus är ju ensam hemma också och han pratade om att han kanske skulle ha förfest och så. Sen ska väl folket antagligen dra ut. Jag kanske ka hänga med, det beror på lite saker! Lite saker som jag hoppas kan fixas.

1 kommentar:

Linus Ternander sa...

allt löser sig alltid på nåt sätt