måndag 27 augusti 2007

Vad fan gör den liksom


Okej. Såhär ligger det till.

Vi har redan fått hur mycket som helst i skolan. I alla fall enligt mig. Av Roger har vi fått ett jävla stort seriöst arbete om välfärdssamhället, eller vad det var. I tyskan imorn ska vi prata om något typiskt svenskt, vilket kan bli ett problem för mig eftersom jag inte kan prata tyska trots att jag går steg 4. Sen i datamusiken som vi började med idag (haha) ska vi göra nån form av analys på en låt (okej, kunde vart värre). I svenskan ska vi lämna in en grej på onsdag också.

Sen finns det väl saker man har glömt bort också. Dom kan fan inte komma o tro att man ska orka med allt dom begär, inte efter ett sommarlov som typ inte ens började förrän det tog slut. Jag kan ärligt talat nästan räkna alla soliga dagar på mina händer. Det är då man inser att det är tragiskt.

Jaja. Just nu sitter jag i alla fall här med en kopp te med tillbehör (6 sockerbitar) och bara sitter. Vill inte tänka på vad jag ska säga på tyskan imorn. Hur fan beskriver man ett julbord på tyska? HJÄLP MIG!

Jaja. skolan var inte rolig idag heller. Träffar aldrig mina hjärtevänner längre, typ Laria med flera och det tar jag hårt :( jag vill inte att dom ska bygga om på Bäckäng!
Idag fick vi i alla fall skåp. Tyvärr märkte man att nån redan ockuperat mitt skåp med hänglås och allt. "Det var tack" som Maria skulle sagt ^^ haahahhaha. Denna person ska inte komma undan.

Imorn är det ridning som gäller. Ska bli kul, förrutom att de där människorna ska komma och filma oss och sån skit :( VILL INTE! Hahahahaha.

Jag och Linus har vart ihop i 8 månader på onsdag också. Kul att det är Elfsborgsmatch då och att han så klart vill gå på den. Tack för detta, nån. Typ Gud eller vem fan det är som bestämmer. Man vet ju inte liksom.

1 kommentar:

mia sa...

"set the world on fire" kan du inte ha den som rubrik i nästa inlägg? *fnizza*