måndag 6 augusti 2007

Mystiska Kvennor <3

Idag jobbade jag, och sen träffade jag MK folket ^^ HAHAHA, dom är roliga :) Vi smed som vanligt en massa planer och grejer, typ maskeradfesten som kommer komma. Känner skammen att Mia vill förena sig med Bregfolket ;( men sånt är livet! HIHI!
Jennifer åker till Montenegro imorron.. lyx....

Imorn ska jag jobba som vanligt, sen ska jag till mina kusiner, den yngsta fyller år. Vettefan hur gammal hon blir, typ 4. Kul att åka dit, varför lovar man sånt man inte vill hålla?
Men att man ger sig in i saker man ångrar sen är ju inget nytt.


Linus glöm inte att du är liten och söööööööt :D mohahahah

4 kommentarer:

mia sa...

HAHAHAHA BREGFOLKET½!!! det tänkte jag inte ens på. man kanske skulle ta med sig en VISS kavaljer.

mia sa...

(du elin har btw demonögon på den bilden hell yaeahaha)

Anonym sa...

Ofta du heter Elin! :D

mia sa...

HALLA! ELIN, ERE DEN _RIKTIGA_ STRINDBERG? AHMAJGAD. ;);)