tisdag 14 augusti 2007

Ego

Internet cpar så klart i det här "huset" nu också... Igår kväll höll jag på att göra något drastiskt, men det hjälper ju tyvärr inte så ofta. Så jag lade mig vid halv tio istället. Det kanske behövdes, annars blir jag väl aldrig frisk från min jävla förkylning! åååååååh... Jag tänker inte börja det här skolåret med att sitta och hosta hela tiden, som förra året. Tro mig, det vill man inte vara med om.

Red ju islandshäst igår, det var roligt ;) hahahaha, det gick undan kan jag tala om. Idag börjar ju ridningen på ridhuset också, hoppas att det går bra och att jag får en bra häst ^^

Sen efter ridningen ska jag antagligen till rådhuset först, och sen ska jag träffa Linus på Brasseriet skulle jag tro, om det nu inte finns några vakter där vill säga ^^ Herregud.


Well, I've been dying to say this to you, and I don't know what else to do :/

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, jag kommer ihåg när du började vår klass och satt och hostade hela tiden. ah, minnen :D