tisdag 28 augusti 2007

Jag är förfan inte E-TYPE!

Rubriken talar för sig själv.
Seriöst, varför ska MiaJÄVELN förpesta mitt liv? Vad har hon för anledning att sprida runt och uppmuntra ett jävligt förnedrande rykte liksom :( Men det är väl hennes uppgift här i livet att gör mitt liv sämre, eller nåt. Tyvärr gör hon det genom att säga att jag är lik E-type.
Kanske är lika bra att låta henne tro att hon är coool? HAHA, jaja det blir hennes eget fall, men jag vill fan inte att hon ska gå runt och förnedra mitt hår. Hon skrattar säkert rått åt mig också. Det som får droppen att rinna över är däremot alla andra skitsaker hon går runt och säger om mig i min frånvaro :( Saker som får mig att framstå som en jävla idiot. Sen kommer hon till mig och berättar vad hon sagt (?!) och ser stolt ut.
Vad är det för slags människa?
Men men, hon ska fan få se. Jag ska hämnas, vänta bara! :P haha
Nej men jag tycker faktiskt om Mia egentligen. Men jag tror inte hon gillar mig :(

Palla ägna ett helt inlägg till att skriva om denna människa. Nu ska jag skriva om nåt annat.
Idag var skolan inte rolig. Fast rätt slapp. Hade bara tre lektioner och ingen var direkt seriös.

Efter skolan åkte jag till ridningen och red Odile, det går bättre o bättre för varje gång faktiskt. Det känns bra. Nästa klubbtävling ska jag definitivt vara med på henne.

När jag kom hem från ridningen kände jag en hemsk stank och undrade vad fan det var för mat pappa lagade :/ sen kom det dock fram att det var Gustavs dator som hade smält eller vad den nu gjort. Eller som Gustav själv kallade det, att den hade "brunnit upp inifrån." Vilket inte är helt korrekt men han tyckte väl det var häftigt.
Så går det när man inte tar hänsyn till datorns hälsa och överhettar den.

Imorn kommer det säkert bli en dålig dag! Hejdå!

(Jag är inte arg just nu egentligen. Jag blir bara arg när jag skriver i bloggen.
Jag brukar faktiskt vara på bra humör.)

4 kommentarer:

Anonym sa...

du är alltid arg i bloggen , och jag älskar det :D:D:D:D:D

Linus Ternander sa...

vill du se någon som är lik e-type kolla in en snubbe som går i trean nu :P imorgon blir en bra dag... :)

Anonym sa...

Nej, jag är för dålig på att blogga seriöst har jag kommit fram till - något som inte du verkar ha några problem med i alla fall ;) Haha, fast grejen med e-type är ändå lite gött. Hellre e-type än Strindberg säger jag! :D

mia sa...

Måste bara säga att jag är HEDRAD att bli omnämnd så mycket i din blogg som jag är! Något bra måste jag väl ändå göra:] Nu ska jag sätta mig ner och skriva gruppsms till alla i MK. duvetvad. *GU VA MYSTISKT AZZÅ*
Och jag tycker om dig som fan! Och jag är väldigt avundsjuk på ditt hår. Det vet du, E-type.