tisdag 21 augusti 2007

Här kommer lyckan


Jaha. Det här sommarlovet. Vad har hänt egentligen?

Skolavslutningen bestod av en misslyckad fest vid ruttna Kype, där polisen hällde ut 2 vodkaflaskor och några öl. Det var ju en bra start. Efter det hände antagligen inget speciellt eftersom jag inte minns nåt. Sen var jag i Varberg nån vecka, men Madde och Linus. Då fyllde jag år också, väldigt speciellt verkligen. Ja just det, jag har vart i danmark och tyskland lite också. Sen har jag ridit lite hos mina kusiner typ 4 ggr. Vart med mina kompisar och Linus. Ehm, jaaa jag har ju vart med på bortamatch också, TYP. Man kan ju komma fram till att det vart ett händelserikt sommarlov med mindre sol, om man säger så!! Det var usch och bläääää.

Idag red jag ju igen. Odile. Allt kändes mycket bättre idag faktiskt :) även om hon var väldigt stark, det måste jag erkänna, men detta kommer bli bra med tiden.

Det var ju årselevsmöte igår också. Det kommer nog bli ett bra år, förhoppningsvis kommer man få bra kontakt med de i gruppen, för jag tror att vi kan bli en riktigt bra grupp :D

På mötet var det några där från Knallevisionen. Fråga mig inte vad de gör och vad de håller på med, men de ska tydligen satsa på att följa oss årselever under året. Se hur vi så kallat utvecklas. Jag fattade inte riktigt hur de skulle lägga upp det hela, men vi ska tydligen presentera våra mål och så vidare i en personlig intervju, sen ska de filma när vi rider och gör andra diverse saker. Sen, det värsta utav allt, ska varje person föra videodagbok under en dag, och detta ska tydligen visas på Knallevisionen :S Ridhuset ska nämligen uppmärksammas i samhället och det ska ske genom oss.
Jag måste erkänna att jag är rädd.

Han sa i alla fall nåt bra, han som snackade om detta. Han sa:

"Borås ska inte bara få en utbyggd fotbollsarena, det ska bli ett utbyggt Borås Ridhus också!"

Det tyckte jag var bra.


Imorn börjar skolan, det ska bli intressant på fleeeera sätt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker det ska bli kul, men jag är nog den enda.

mia sa...

En mycket förtjusande gräslig bild på mig! :]
Jag ser ut som en jättinna breve de andra två hoberna!

Anonym sa...

Äh, det här fixar du. Se det som en utmaning och ett sätt att lära sig handskas med en kamera i nyllet. Det är en konst. Lycka till osv.

mia sa...

Elin, hur kommer det sig att Che Guevara kommenterar din blôgg?

Anonym sa...

Mia: Che Guevara återuppstod, tydligen, tänka sig...