söndag 26 augusti 2007

To the left, to the left

Hejsan.

Flyttade till pappa idag, så sitter här uppe o försöker att föra så lite "oväsen" som möjligt. Det känns som på den gamla goda tiden faktiskt, eller goda o goda, den gamla tiden. Då när man inte fick vara uppe efter ett speciellt klockslag med satt uppe ändå. Hehe.

Idag vaknade jag och så låg det nån jämte mig.... Ehh. Linus var det. Vi var ju så kallat ute igår. Vi var hos honom på förfest först, det var dagens höjdpunkt typ, även om jag inte mådde så bra. Sen drog vi ut, jag kom så klart inte in nånstans vilket jag visste från början. Så det var ju roligt. Eller inte. Ringde Mia, Maria och Jennifer bara för att ha nåt att göra, jag var nämligen helt själv och min nästa buss gick inte förrän en halvtimma senare. Så ja, kul att lördagen blev lyckad.

Funderar fan på att lägga allt jävla festande åt sidan för ett bra tag. Eller i alla fall, festande med folk som är äldre än mig. Jävligt kul när alla andra drar in på krogen utom en själv. Folk lovar att de inte ska lämna en, men så bråkar man och så blir det så ändå tillslut. Det kan väl varenda jävel räkna ut. Jag bråkar i princip med alla och är trött på att bråka utan anledning. Är även trött på att bli sur & ledsen utan anledning. Är trött på cpkänslor, om man ska prata mer "vardagligt" ^^ Så om folk tror att jag ska sluta umgås på helgerna nu bara för det så är det deras problem, för så är det inte. Jag har bara tröttnat på alkohol och sån skit som bara är till problem. Jag får väl vänta 1 år tills jag själv blir arton. Haaahaa.

Ja, idag då. Var med Linus, såg Sunes Sommar ^^ HAHA, det är fan den roligaste filmen ändå. Sen körde han hem mig, han är alldeles för snäll. Han skulle ju iofs ändå hämta sin mamma på flygplatsen, men i alla fall. Om det är nån som är snäll är det han. Honom kan jag lita på.

1 kommentar:

Linus Ternander sa...

"Jag har bara tröttnat på alkohol och sån skit" hihihi okej :P