onsdag 8 augusti 2007

Jobb, jobb, jobb


Bara jobb hela tiden känns det som.
Okej, nu är jag ledig tills klockan 07.30 imorn, men jag ska ju passa mina kusiner och "leka" med dom ikväll, när alla andra är på Elfsborgmatchen.
Det ser jag inte som ledig tid. Men men, det är bara att skylla allt på Elfsborg som vanligt, så löser det väl sig nån gång kanske :D Haha.
Nej, men jag tycker faktiskt att mina små kusiner är roliga, men jag är lite rädd för att lämnas där med dom i ett hus och ha ansvaret. Brukar inte umgås med barn.

Imorgon fyller Madde Larsson 17 också, haha, folk börjar ju nästan bli gamla. Nästan. Hehe och snart börjar skolan också, kan inte tänka mig att vi ska börja tvåan. Nu har man gått i skolan i nästan exakt tio år, fan va mycket bortkastad tid man spenderat på lektioner som man ändå glömt...

1 kommentar: