torsdag 23 augusti 2007

Förjävligt

Alltså, vårat schema är förjävligt. Börja åtta imorn med fem lektioner, varav tre stycken är 1 timme & 20 minuter. Vad som också är förjävligt är att hela bäckäng är översvämmat av massa okända ettor, som typ har tagit över skolan. Det har ju startats nya linjer och så på bäckäng. Om man har tur kan man skymta nån tvåa eller trea nån stans, och då har man tur.
Så rolig är den skolan numera.

Nej, nu låter jag negativ, och det är inte bra. Det är inte roligt att va.. eh, tråkig? sur? Jag har fått sura ryck hela dagen, typ blivit jättearg så fort nån sagt nåt litet. Typ när Mia sa att jag såg grå ut, men då hade jag anledning, eller när Mia påpekade att brunkrämen på min tröja inte gått bort i tvätten, eller när Mia... Ja, när Mia sa minsta lilla helt enkelt.
Fast det kanske var för att det var just Mia som sa det.

Dagen blev inte bättre när man fick reda på att det antagligen inte blir utgång till helgen heller. FAN VAD ROLIGT! Ännu en bortkastad helg, ja tack! Snälla nån. Kan inte folk vara lite omtänksamma eller i alla fall samarbetsvilliga? Men nehe, det är så klart för mycket begärt.

Jag har sagt det förr och säger det igen: jag ska inte skriva blogg,
jag blir bara irriterad då. Så, punkt SLUT.

ps. hör av dig om du vill träffas ikväll eller nåt liknande,
om nån kanske har tid.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar ettorna! Massa eyecandy överallt ju. Färre skymtar av dig dock - till mitt stora förtret givetvis ;)

mia sa...

hahaha. dör.

Anonym sa...

aaaaaaaaaahahahaha!

Linus Ternander sa...

vi kan kasta bort helgen och ruttna ihop. ork på allt ändå