söndag 19 augusti 2007

Little dysfunk you

Oudega, han är söt han^^
påminner mig om Linus :)
Inte till utseendet, men ändå.


Hejsan.

Har jobbat i ridhuset idag med Selma och Jenny, det var faktiskt skönt att komma tillbaka och jobba lite ^^ Kunde man ju inte tro, och det tyckte man inte direkt klockan kvart över sex imorse heller. Men när man väl började jobba så var det bara roligt :D

Fick jobbschemat till ridhuset idag också. HAAAAAAHA! Det var det värsta schemat jag sett på länge, jobbat i genomsnitt nästan varannan helg, 9 helger av 22. Överlever hoppas jag att man gör! Jag menar, själva jobbet är inte farligt, men att gå upp på morgonen är hemskt :(

Happ. Helgen har vart trevlig tycker jag. I fredags var det Mikkas avskedsfest, den hade man sett fram emot länge :D Ska faktiskt bli tråkigt när hon åker.

Sen igår, lördags, var jag med Linus och han typ sov :) Men det gör inget för jag är en så förlåtande människa! Mohahahahaha!

Han och jag ska träffas sen idag, vet inte när men nån gång iaf. Det ska bli kul för idag är nog båda piggare. Jag ska bara äta lite först och såna grajjer ^^

Ja jävlar, skolan börjar snart! HIHIHI det kan bli kul. Eller det blir kul typ första dagen, sen blir allt precis lika tråkigt som det var förra terminen igen. Tur att man har sina vänner där :) heheheheheheheh..........

Tokio Hotel - Freunde bleiben

1 kommentar:

Anonym sa...

"Oudega, han är söt han^^
påminner mig om Linus :)"
HAHAHAHAHAHAHAA!
och du, det kommer FAKTISKT bli tårkigt att lämna er :/