torsdag 28 april 2011

Har vaknat upp efter en dag av dödhet verkar det som. Känner mig vaken nu, kanske beror på att jag halvsov en stund innan. De senaste 2 dygnen har jag jobbat 20 timmar och sovit 10 räknade jag nyss ut. Vad har man gjort resten av tiden? De 18 timmarna? Gud vet.

Min kropp har rört sig långsamt idag men trots det så jag var gryyyyymt utmattad i slutet av dagen. Ville gråta typ. Men det är inte okej, det vet ni ju. Eller?

Igår var det iofs trevligt för då träffade jag Malin och fick höra vad som hänt i hennes liv de senaste månaderna... Så nu känner man sig uppdaterad, det krävs verkligen för att man ska känna sig 100%-ig om ni förstår vad jag menar. Längtar efter sommaren som ska spenderas med henne samt mina andra vänner förstås.

Andra känslor just nu (förutom trötthet):
-undrande
-glad
-nöjd
-ett litet frågetecken finns i hjärnan.
-skum.

Inga kommentarer: