torsdag 21 april 2011

Av en ren tillfällighet satte jag på en skiva som brändes runt 2007 - massa The Knife, Superman med Eminem fast DJ Pulse-remixen, och faktiskt MK också. Vårt fina band på datormusiken. Låten "Äppeldatta" ur min stereo - fina grejer!


Pappa och Lena ska bort ikväll så jag och Frida ska utnyttja altanen och dricka lite vin, lyssna på musik som vi gillar (utan att nån hindrar oss för en gångs skull, ingen brukar ju gilla vår musiksmak) och sen är det väl X&Y som gäller. Det ska bli kul att dra dit.

Annars idag så har jag lunchat med pappa, gått runt i stan med Frida, hälsat på hos mamma för att leverera ett påskägg till min brorsa som otacksamt nog inte var hemma.

Hittade sjukt mycket roliga bilder här på datorn nu också, vissa har jag inte ens sett innan! Vad är det för stil...
Jag, min bror och några av mina kusiner på jul 2007. I åldersordning så jag är först :( Shit kolla Gustavs hår...Madde och jag på balen.

Gustav och jag på min student.

Inga kommentarer: