fredag 8 april 2011

Fredagar är ju nästan den bästa dagen. Då har man hela lördagen framför sig, och lördagar innebär ju nästan alltid shopping eller utgång. Man vet att man får sova länge dagen efter och att hela helgen ligger framför en. Inte fy skam det inte! Dagen idag har vart väldigt fin, jäkligt långtråkigt på jobbet i slutet bara men vad ska man göra? Jobb är verkligen jobb.
Hur resten av helgen kommer tillbringas är dock oklart. Hade hoppats på nån form av utgång imorgon men Madde verkar inte så sugen... Alltid lika helvetiskt. Eller det är väl inte hela världen egentligen. En sak vet jag i alla fall: vill inte sitta här imorgon kväll, då klassar jag faktiskt helgen som jävligt ovärd. Jag vill att helger ska innehålla nåt kul! Inte bara sitta hemma! Helgerna tar ju slut så förbannat fort så man måste ta vara på dom när dom kommer. Hallå eller?!?!

Övriga funderingar;

- Ålder. Känner mig inte så gammal längre. 20 är faktiskt inte alls gammalt om man tänker efter. Jag och Madde pratade om det nyss... Och varför i hela fridens namn SER man på folk att dom är födda 90? Samma sak som att man ser på folk när dom är svenskar. Sånt syns så tydligt på till exempel krogen. Man kanske har en inbygd radar som säger "han/hon är lika gammal som dig" eller "ni kommer från samma land". Sjuka grejer!

- Sensation White är fan NÄSTA helg redan! Vad i helsike.. Trodde det var om två helger men då är det ju påsk?? Tider går fööör fort alltså... Vad ska man ha på sig på Senstation? Fattar ju att det ska va nåt vitt. Men mer specifikt?


- Vill att helgen ska va längre. Något känns just nu ofullständigt..

Inga kommentarer: