torsdag 5 maj 2011

Hej hej dagboken! Längesen jag skrev nånting här i och vet ni varför? För att jag inte har nåt att säga. Visst, lite småroligt att Bin Laden har dött och att folk seriöst firar det (Äckligt? Lite småkonstigt? Känns lite fel att fira att nån har dött, även om det är han?), det är väl jättetrevligt. På jobbet är det aldrig lugnt, har börjat gå på fast lön nu och lite sånt. Bra för mig väl. Har vart ute i den så kallad byn, har umgåtts med många människor som jag gillar, skitit i att träna och ätit massa godis istället (gör det just nu också) och kännt mig lite smått misslyckad. Har skitont i ena örat och tror jag har fått örininflammation igen. Kanske blir en till 1000-lapp till legevakten. Annars - inget nytt under solen.


Snart är det dock 17e maj och mamma och Kicki kommer upp. Det ska bli vääääldigt kul! Åh så kul för dom att se alla fina norrmän och noska kvinnor i sina bunader. Det komer dom uppskatta, få sig ett gott skratt åt alla män som går runt i knästrumpor och hatt samtidigt som dom är fullt seriösa. Så gulligt! Äsch. Är lite avundsjuk på traditionen tror jag...


Är dessutom trött hela tiden. Jobbar många timmar varje dag. Sover på nätterna faktiskt, men det finns inte mycket som hjälper mot tröttheten verkar det som. :)

Jag är faktiskt inte bitter, jag är glaaaaaaad innerst inne!

Finns inte mycket som fattas i livet just nu faktiskt. Går bra på de flesta fronter! Är bara sjukt trött....

På den här tiden hade man fan energi!

Inga kommentarer: