tisdag 5 april 2011


Norska Paradise Hotel på tv... Det har kommit in en partysvensk nu tydligen. Låter som att han kommer från Skåne eller nånting. Sverige finns överallt här - svensk tv, svensk musik, eeeeh ja ni vet ju. Jag har räknat upp det ett antal gånger. Men en svensk i norska Paradise Hotel - är det möjligt...

På tal om Sverige så är det hemresa snart. I påsken ska fina Borås få sig ett besök av oss - Frida, Madde och mig. Mina fina tjejer! Hur ska jag kunna flytta ifrån dom när den dagen kommer? Upplägget ser ut såhär än så länge:

- Torsdags morgon: åka hem. Komma hem vid lunch/eftermiddag nån gång. Vara med familjen och ta det lugnt (alternativ: gå till X&Y om det har öppet men detta lär inte genomföras.)

- Fredag: Gå runt o knalleland och leta efter nåt att ha på sig på Påskafton (eller vara bakis).


- Lördag: Påskafton i Göteborg. Vara hos Anna eller någon först och fira henna lite, vi kan ju inte va hemma på hennes födelsedag. Sedan Parklane, det ska bli kul :)


- Söndag: Rutten Deluxe. Eventuellt åka hem.


- Måndag: Umgås med familjen och ta det lugnt. Kanske åka hem (till Oslo menar jag då).


När jag åker hem beror helt enkelt på vad jag har att åka till här uppe. Finns det nåt som lockar så kommer jag nog åka redan på söndagen. Detta får vi se lite närmare på! Längtar annars bara till helgen nu, jobbet dödar faktiskt. Har inte vart nån bra vecka hittils, har börjat tidigt och skit. Har fått veta att jag ska få betald påskferie i alla fall, då blev jag lycklig! Nu är det dags att ta en dusch och sova relativt tidigt..

Inga kommentarer: