onsdag 6 april 2011


Jag är glaaad för idag har det vart fint väder, Madde spelar Dr Bombay och jag gillar livet i allmänhet. Våren är på gång, påsken och lite ledighet närmar sig, mötet med min familj närmar sig och då blir man bara allmänt nöjd. Frida är ju i Paris nu och jag hoppas att hon är nöjd fast hon bor granne med ett horhus...


Tvättar nästan alla kläder jag har nu - välbehövligt! Frääsch vårgarderob så kallat. Har faktiskt införskaffat mig rätt mycket nytt nu det sista så jag hoppas att lönen kommer i tid nästa gång, för annars anar jag nästan en liten oroväckande kris... Fast det löser sig alltid. På tal om pengar så har ju det blivit officiellt nu vilka människor som ska va på de nya svenska sedlarna, och Astrid Lindgren ska va på 20lappen. Det var bra tycker jag! Ska bli väldigt konstigt att ha 20kronor istället för 20lappar, + en jävla 200lapp och 2krona?! Tur att Norge har vant mig vid 200-lappar då. Åh, Norge du har lärt mig så mycket :)


Kan det inte bara bli helg nu?!

Inga kommentarer: