onsdag 13 april 2011

Ingen bra dag idag. Eller den började väl bra, som alla dagar gör nu för tiden, men sen gick nåt jävligt utför. Var skitsur och kände vredesutbrottet komma närmare och närmare under eftermiddagen men som tur var så kom det aldrig. Blev så glad när jag fick se mina fina gäster nämligen :D Åh vad jag har börjat gilla dom. Sjukt.

Har vart allmänt trött och mått mindre bra hela dagen. Vet inte varför men det är säkert bara nåt tillfälligt. Tänk i höstas när jag mådde halvdåligt typ jämt. Det kan inte ha vart kul, men man överlever allt :)

Fick hem ett brev från Skatteverket i Sverige om att det var dags att deklarera.. Nehe menar du det? Men jag hade ingen aning om att jag skulle deklarera i Sverige också. Tur att man har hjälp med vissa saker, hur skulle man klara det själv? På tal om hjälp så hade jag behövt ha hjälp med att bestämma hur jag ska vara hemma över påsk. Åka hem på onsdagen eller torsdagen? Åka till Oslo på söndagen eller måndagen? SÄG MIG! Känner både och inför att åka hem. Både roligt och lite rötet...

Trivs annars med allting just nu men tycker det är lite tråkigt att vara uppbokad så mycket framöver. Lite mer fritid hade inte vart fel!

Inga kommentarer: