lördag 9 april 2011

I detta underbara vårväder var man ju bara tvungen att hitta på nåt. Så jag och Maria gick runt lite i stan och sen drog vi till Lektern på Aker Brygge, där Maria jobbar och tog några drinkar. Lektern verkade vara en trevlig plats dock väldigt mycket folk och framförallt partysvenskar. Alltså partysvenskar... Vad ska man säga? Gillar dom inte riktigt faktiskt, dom ser såå fjortis ut :/ Partysvenskar och fjortisnorskar - det är rätt likt! Och inget av dom är nån höjdare.


Hittade inget i stan men det är ju rätt skönt att slippa spendera pengar också. Snart ska jag börja fixa håret och så kallat "fixa mig". Hoppas på en bra kväll, blir dock ganska lugn tror jag.


2 kommentarer:

Denis Dzyubenko sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Awesome dag kan jag lova :) det finns med på min blogg nu med :) kolla in den gumms. http://enannantid.wordpress.com/ puss o kram miah