torsdag 7 april 2011

Just det ja. Det var ju en konstig doft (eller snarare odör) i lägenheten i söndags. Vi trodde att det va en gasläcka eller nånting från köket och att vi höll på att bli ihjälgasade, men som tur var så upptäckte vi senare vad det egentligen var som hände. När jag skulle koka vatten i vattenkokaren på kvällen så blev nämligen hela jävla strömuttaget oranget, Sanna och jag som båda var i köket började skrika på riktigt och jag flydde. Så jävla kul. Madde och Frida undrade självklart vad som pågick och vi ba DET BRINNER!!!!!!!!!!!!!!11 Sen slutade allt av ström att funka i köket, så vår hyresvärd fick komma på måndagen och fixa skiten.

Men jag fattar inte.. Hur fan kan ett eluttag luka kemikalie i en hel lägenhet? Höll den på att eldas eller? Jag fattar verkligen inte ett skit men det är väl föga förvånande.. Hatar allt som har med teknik, el och praktiska saker att göra. Är inte lagd åt det praktiska hållet. Läs: jag är inte född till MAN. Tack och priiiiis!



Sjukt fin annons man ser på facebook dessutom. Vad kul, kanske ska söka jobb där igen :) Fast NEJ. Telefonförsäljning var kanske inte min grej...

Inga kommentarer: