söndag 17 april 2011





Shit, kvällen igår kan beskrivas som relativt perfekt. Det var sol, man kunde gå utan jacka (fast det blev JÄVLIGT kallt sen på natten), musiken var väldigt bra och umgänget var absolut inget att klaga på. Höjdpunkten på kvällen var ju klart när Avicii kom, det är sjukt att han bara är ett år äldre än oss. Benny Benassi som spelade innan Avicii var också bra, fast inte riktigt på samma nivå kan jag tycka. Dock så åt vi inte som vi hade planerat så vi hade ingen energi tillslut...Vi blev riktigt trötta och gick hem ganska tidigt. Somnade väl runt tre kan jag tro, vi hade ju ändå hållt igång sen eftermiddagen nån gång.

Vårkänslan infann sig verkligen igår. Solen sken, det kunde kanske vart lite varmare i och för sig men allt kändes bara så perfekt. Så som det kan vara på våren ibland, och det var väl verkligen på tiden med tanke på vilken lång vinter vi haft!

De som hälsar på här har förresten haft inbrott i sin bil som är parkerad typ här utanför. Assååå vad är det för jäkla idioter som finns? Ibland kan man bli förbannad. Så nu är det massa styr med polisen och skit, alltid ska det vara nåt förstår ni :)

Senare idag ska vi nog ut och äta nånstans. Hoppas jag har pengar kvar på kortet... Annars blir det inte kul när man ska köpa biljett hem till Sverige kan jag gott lova er :) Ska också föra över pengar till mitt svenska konto, annars blir det inga pengar i påsk. Mitt norska kort funkar nämligen inte, fyfan vad bra. Alla kort blir avmagnetiserade när jag får dom, jag har säkert en dålig inverkan eller nåt.


Här är lite bilder från igår... Tagna med min mobilkamera så klart, men bättre än inget. Ska se om Madde fick några bra bilder sen. Hon har ju en mycket bättre kamera.

Inga kommentarer: